Vic dana - Legenda kaže



http://danasnji-vicevi.blogspot.com 

Vic do vica

Došao neki starac u apoteku 
te se obrati mladoj i zgodnoj apotekarki:
- "Već duže vrijeme imam problem sa erekcijom. 
Imate li nekakav lijek da mi pomogne?"
- "Naravno, vijagra će vam sigurno pomoći."
Apotekarka se pope na ljestve da dohvati lijek 
kad bijele gaćice joj sjevnuše ispod njene kratke suknje. 
Starac se zacrveni te zadihano reče:
- "Izvinite, gospođice, ipak mi ne treba vijagra. 
Nije problem u meni već u babi!"

Vic do vica

Petogodišnji dječak pregledava svoj mali ponos
 za vrijeme kupanja u kadi.
"Mama", pita on, "da li je to moj mozak?"
"Ne još, alu usko će biti", odgovori mama.

Vic do vica

Htio tata da malo pomazi mamu. 
Pošto je Perica bio u sobi kaže mu tata:
- "Perice,idi na balkon i razgledaj okolinu, 
ako nešto interesantno vidiš
ti nama viči mi te čujemo, ali nemoj da ulaziš unutra."
Perica ode na balkon, a Tata odmah na mamu.
- "Tata, evo upravo odšlepaše komšijin auto!"
- "Super Perice, šta još ima vani?"
- "Komšije preko puta se jebu!"
- "Sram te bilo,kako to pričaš, otkud ti to znaš?"
- "Pa, njihov sin isto stoji na balkonu."


Popular Postovi