Vic dana - Cigo trgovac



http://danasnji-vicevi.blogspot.com 

Vic do vica

Vozio se Perica u autobusu i počne pjevati:
Mama mi je slon, tata mi je slon, a ja sam mali slončić.
Mama mi je lav, tata mi je lav, a ja sam mali lavić.
I tako pola sata u krug, dok vozač nije poludio:
Mali,mama ti je kurva, tata ti je idiot, šta si onda ti?!
...A Perica će na to:
Vozač autobusa!!!

Vic do vica

Što je noć vještica?
Isto što i dan žena, samo po mraku.

Vic do vica

Dolazi Lala u trgovinu i pita prodavača:
- "Kooolikoo koooštaaa ooovaaj paapagaaaaj?"
- "50 eura!", kaže prodavač.
- "Skuuuupo!", kaže Lala.
- "Šta skupo, pa bolje pričam nego ti!", progovori papagaj.

Vic do vica

Ulazi Jožek u apoteku, pa kaže:
- "Dajte mi molim vas, jedan plivadon."
- "Nemamo ništa od Plive, imamo samo od Krke."
- "Pa dobro, dajte mi onda jedan KRKADON!"


Popular Postovi